Heeft u een vraag bel onze Koper-Online klantenservice!
Telefoonnummer:
023-5736515 maandag t/m vrijdag 09:00-18:00
E-mail:
KvK:
NL850107519B01
Bank:
Rabobank: NL04RABO0150261810 t.n.v. Koper-Online
Retour adres (kantoor):
Koperonline webwinkels (Retouren)
Crommelinbaan 3
2142EX Cruquius
(kijk voor meer informatie mbt retourneren bij
Retouren & klachtenafhandeling)
Afhaal adres (Magazijn)
LET OP: hier kunt u alleen langsgaan nadat u besteld en betaald heeft via onze webshopWeaf Fulfilment
Energieweg 41
2404 HE Alphen aan den Rijn
1 Verzendkosten:
1.1 Moet ik verzendkosten betalen?
- U betaalt bij ons geen verzendkosten als u voor meer dan €35,- bestelt. Plaatst u een bestelling waarvan het orderbedrag lager is dan €35,- dan betaalt u een bijdrage in de verzendkosten van €5,95.
1.2 Wat zijn de verzendkosten voor een brievenbus zending?
- Indien uw bestelling door de brievenbus past, zullen we deze als brievenbus stuk versturen. Voor bestellingen onder de €35,- betaalt u dan gewoon de bijdrage van €5,95 voor het verpakken en verzenden.
1.3 Waarom staan er kosten voor een bestelling die ik zelf kom ophalen?
- Komt u de bestelling ophalen, dan worden geen verzendkosten in rekening gebracht indien u voor €10,- of meer bestelt. (Indien u voor minder van €10,- bestelt, wordt hier €2,95 aan kosten voor in rekening gebracht).
2 Betalen na ontvangst van mijn bestelling
2.1 Is het mogelijk om te betalen na ontvangst?
- Het is mogelijk om pas na ontvangst van uw bestelling te betalen, hiervoor maken wij gebruik van Afterpay.
2.2 Hoe werkt het betalen na ontvangst precies?
- Tijdens het bestelproces kunt u kiezen voor AfterPay. Hier zijn geen kosten aan verbonden, u moet dan wel binnen 14 dagen na ontvangst betalen, anders worden er wel extra kosten in rekening gebracht. Hier zijn wel een aantal voorwaarden aan verbonden. Er wordt een snelle check gedaan op basis van uw naam en geboortedatum. Het is van groot belang dat u deze gegevens goed invoert. Nadat uw bestelling verzonden is, ontvangt u een e-mail van AfterPay met meer informatie en een link om direct te betalen. Mocht u geen e-mail ontvangen binnen 2 dagen nadat u de bestelling ontvangen heeft, neemt u dan contact op met onze klantenservice.
2.3 Aan welke voorwaarden moet ik voldoen, voor betalen na ontvangst?
- We hanteren een minimaal bestelbedrag, omdat we de zending aangetekend moeten versturen en deze kosten willen we wel terug kunnen verdienen met de bestelling. Veder is er ook een maximum bedrag wat wordt bepaald door afterpay, dit kan per klantprofiel verschillend zijn. De punten waarop Afterpay de credietcheck doet hebben wij geen inzicht in, als u hier vragen over heeft kunt u het beste even contact opnemen met Afterpay